مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 19:152023-03-16اقتصادي

راه آهن رشت - کاسپین خردادماه به بهره برداری می رسد


این پروژه راهبردی از مسیر ریلی رشت - آستارا با پیشرفت کنونی تا پایان خرداد ماه آتی طبق وعده داده شده تحویل و بهره برداری می شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: این پروژه راهبردی از مسیر ریلی رشت - آستارا با پیشرفت کنونی تا پایان خرداد ماه آتی طبق وعده داده شده تحویل و بهره برداری می شود.

اسدالله عباسی عصر امروز در جریان بازدید میدانی و سرزده از آخرین وضعیت و روند پیشرفت فیزیکی قطعه های شش و هفت راه آهن رشت - کاسپین در منطقه پیربازار تصریح کرد: از 36 کیلومتر راه آهن رشت - کاسپین تاکنون 23 کیلومتر آماده شده و پیشرفت فیزیکی آن به بیش از 90 درصد رسیده است.

وی عنوان کرد: برای 13 کیلومتر باقیمانده که در دو بخش شامل ابنیه مسیر و پل ها تعریف و طراحی شده است هم مقرر گردید که سریع تر کار آن انجام شود و پروژه سرعت گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: با روند کنونی که مسیر ریلی رشت - کاسپین در دست انجام است عملا پروژه خرداد ماه سال آتی تکمیل و تحویل استان می شود و طبق وعده و قولی که به مردم داده ایم در پایان خرداد ماه بهره برداری خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه طی ماه های اخیر در برخی روزها بارندگی بوده که اندکی سرعت کار در پروژه را کند کرده بود، گفت: از این پس با شروع فصل کار و عمران عملا بهانه ای نیست و مشکل مصالح پروژه حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن رشت - کاسپین خردادماه به بهره برداری می رسد

راه آهن رشت - کاسپین خردادماه به بهره برداری می رسد